۲۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷

کاشفی به مهر خبر داد:

دیدار مدیران اقتصادی کرمانشاه با همتایان عراقی خود در مرز پرویزخان

دیدار مدیران اقتصادی کرمانشاه با همتایان عراقی خود در مرز پرویزخان

کرمانشاه - خبرگزار ی مهر: روسای ادارات اقتصادی دولتی و خصوصی و مرتبط با مدیریت بازارچه پرویزخان در استان کرمانشاه، با همتایان خود در این مرز دیدار و گفتگو می کنند.

کیوان کاشفی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: برای بررسی و و حل مشکلات مرزهای تجاری استان قرار است روسای سازمان های دولتی و خصوصی ذیربط مانند گمرک، سازمان صنعت و معدن و تجارت، سازمان همیاری و شهرداری ها، رئیس بازرچه مرزی، اتاق بازرگانی و ... در هفته آینده دیداری با همتایان عراقی خود در مرز پرویزخان داشته باشند.

وی افزود: در این دیدار بررسی ها و مذاکرات لازم جهت تردد آسان تر تجار و بازرگانان ایرانی و عراقی انجام خواهد شد تا روند مبادلات کالا و سرمایه گذاری آسان تر شود.

کاشفی همچنین از تصمیم استاندار کرمانشاه مبنی بر برگزاری جلسات هفتگی در اتاق بازرگانی کرمانشاه و به منظور حل مشکلات تجار و بازرگانان استان ابراز خرسندی کرد و گفت: باید با برنامه یرزی صحیح بتوانیم از فرصت پیش آمده استفاده لازم را برده و سیر توسعه استان را در همه بخش ها سرعت ببخشیم.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه یادآور شد: در مدت کوتاهی که بحث جلسات هفتگی با استاندار برای توسعه تجارت استان مطرح شده، درخواست های متعددی از سوی بازرگانان برای حل مشکلات و ارائه پیشنهادات به این اتاق ارسال شد و ما نیز سعی داریم به صورت تخصصی مشکلات را پیگیری و راهکارهای مناسب را ارائه کنیم.

کاشفی همچنین از ایجاد کمیته های تخصصی در حوزه های صنعتی، معدنی، گردشگری، بازرگانی و ... خبر داد و گفت: این کمیته ها که مسئولیت آن به عهده متولیان همان بخش است به صورت تخصصی مشکلات را پیگیری و راهکارها و پیشنهادات مکناسب را ارائه می کنند.

 

کد خبر 2196512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha